Sunday 1 July 2012

Emocjonalna Wolność - Wprowadzenie

To pierwszy raz kiedy podzielę się swoją wiedzą z tak szeroką polską publicznością. Już teraz wiem, że będą tu zaglądały tysiące osób chcących poprawić swoje umiejętności radzenia sobie z różnego rodzaju stanami emocjonalnymi. Zgłaszaliście mi zapotrzebowanie na takie centrum informacji jakim jest blog od kilku miesięcy, w wielu mailach i rozmowach telefonicznych. Ponieważ bardzo rzadko bywam w Polsce i nie mogę co chwilę organizować spotkań informacyjnych dlatego też zdecydowałem się na ten krok jakim jest Blog. Wybaczcie mi proszę mój częsty brak składności i różnego rodzaju błędy językowe. Wszystko to wynik pracy i życia za granicą, gdzie nie mam zbyt częstej możliwości obcowania z rodakami. 


Specjalizuję się w technikach pracy ze stresem i emocjami (EFT) a także w odczytywaniu kodu choroby(biologiczno-emocjonalnych przyczyn jej powstania). Przez ostatnie lata studiowałem ludzką psychikę i jej wpływ na biologiczne reakcje w organizmie poszukując wiedzy w różnych zakątkach świata. 

Przeanalizowałem dziesiątki systemów terapii tradycyjnych i alternatywnych w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące go od dawna pytanie:

Co jest przyczyną powstawania chorób w ludzkim ciele?


Poszukiwałem wpływu emocji, ludzkich zachowań, społeczeństwa i środowiska na proces chorobowy manifestujący się w reakcjach organicznych. 


Na codzień jestem doradcą życiowym-life coachem i trenerem ds. zdrowia, Meta EFT Master trenerem i jednym z najskuteczniejszych terapeutów Emotional Freedom Therapy w Europie.


Specjalizuję się w takich dziedzinach jak stres, duchowość, EFT, zdrowe odżywianie, komunikacja i szeroko pojęte zdrowie psycho-fizyczne. 


Pobierałem nauki u boku najlepszych terapeutów i trenerów na świecie, takich jak Karl Dawson ( jeden z mistrzów EFT i twórca systemu Matrix Reimprinting), Richard Flook (mistrz Meta Medycyny i jeden z jej współzałożycieli, Master trener NLP), Mooji (światowej sławy nauczyciel duchowy). 



Założenie tego Bloga jest bardzo proste - nie chcę abyś mi uwierzył/a w ani jedno słowo. Proszę Cię jednak o jedno - nie wierz w to co piszę ale sprawdź to wszystko na sobie i dopiero wtedy oceń. Nie przyznawaj racji mojej osobie. Przyznaj racji sobie po wypróbowania każdego ze sposobów. 


Zaprezentuję Ci wszystko to co działa jeśli chodzi o pozbywanie się negatywnego ładunku emocjonalnego, w tym depresji, nerwicy, fobii i innego rodzaju zaburzeń emocjonalnych. Wskaże Ci również wpływ emocji na stan żywotności Twojego organizmu.


Powiem to jednak jeszcze raz - NIE WIERZ W ANI JEDNO MOJE SŁOWO DOPÓKI NIE PRZETESTUJESZ TEJ WIEDZY W PRAKTYCE. Tylko jeśli zaczniesz wdrażać różnego rodzaju techniki w swoje życie będziesz w stanie obiektywnie ocenić co działa na Ciebie najlepiej. Bo to co nas interesuje najbardziej to efekty, najlepiej te widoczne od razu. Jeśli ktoś kiedykolwiek powiedział Ci, że potrzebujesz przynajmniej rocznej terapii aby pozbyć się danego zaburzenia proponuje zrezygnować z usług tej osoby. Transformacji można dokonać bardzo szybko, trzeba jednak dysponować odpowiednimi narzędziami.


Od dziś będziesz dostawać te narzędzia ode mnie, człowieka, który szkoli i trenuje psychologów i terapeutów na ich dalszej ścieżce kariery, ścieżce skuteczności, odpowiedzialności za pacjentów i przede wszystkim szczerości.


Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam wkrótce do kolejnego wpisu.





2 comments:

  1. To super, że powstał blog o takiej tematyce! Tymczasem jeśli chcesz poznać jedną z praktyk radzenia sobie z trudną emocją przeczytaj ten artykuł http://ewakulesza.com/jak-radzic-sobie-z-negatywnymi-emocjami/ . Polecam!

    ReplyDelete